Ingrid Bijl

Ingrid-Bijl-foto-lucy-lambriex-9002 200-200

Ingrid Bijl is oprichter en eigenaar van IBTC. Gedurende de afgelopen 15 jaar heeft zij zich als zelfstandig  consultant, coach en trainer gericht op het samenstellen, optimaliseren en evalueren van Training & Development trajecten, veelal bij grote organisaties. Daarnaast is zij als één van de weinigen in Nederland gecertificeerd op het gebied van het evalueren van trainingen (Kirkpatrick Certified) en op het gebied van Organizational Behavior Management (OBM). Dit stelt haar in staat haar klanten te helpen bij het optimaliseren van hun training- & developmentprogramma’s en het zichtbaar en meetbaar maken van het rendement hiervan.

Haar klanten waarderen haar analytisch inzicht, haar sensitiviteit en sterke communicatieve vaardigheden.

Zij heeft o.a. opdrachten uitgevoerd in de onderwijssector, bij zorginstellingen en in grote internationale organisaties.  Zo heeft zij voor één van haar opdrachtgevers een trainingsplan ontwikkeld dat heeft gezorgd voor een aanzienlijk efficiënter trainingsprogramma voor managers en een toename van de medewerkers- tevredenheid met 10%. Meer informatie over Ingrid vindt u op haar LinkedIn profiel

Lees de blogs van Ingrid:
> Organisatieontwikkeling? Vermijd deze 5 valkuilen?
> 70:20:10 – Een effectief model?
Meten wat je wilt weten: de 4 niveaus van Kirkpatrick
Zo doe je dat: het borgen van leerrendament
Het rendement van leerinterventies meten? Begin bij het einde!

Het resultaat van training meetbaar maken. Wat levert dat op?
> Training als oplossing voor elk probleem

> Haal meer rendement uit je Training & Development programma’s – vijf tips
> De meest gemaakt fout bij het evalueren van een training

Meer weten?

Wilt u het rendement van uw leerinterventies optimaliseren en meer weten over de aanpak van IBTC? Meer informatie vind u op www.ibtc.nl.

U kunt contact opnemen via telefoon op 06-44474746 of per e-mail: i.bijl@ibtc.nl

8 responses to “Ingrid Bijl

  1. Pingback: Vergroot de resultaten van Training & Development programma’s – 5 tips |·

  2. Pingback: De meest gemaakte fout bij het evalueren van training |·

  3. Pingback: Training als oplossing voor elk probleem |·

  4. Pingback: Het resultaat van training meetbaar maken. Wat levert dat op? |·

  5. Pingback: Het rendement van leerinterventies meten? Begin bij het einde! |·

  6. Pingback: Zo doe je dat: het borgen van leerrendement |·

  7. Pingback: Meten wat je wilt weten: de 4 niveaus van Kirkpatrick |·

  8. Pingback: Organisatieontwikkeling? Vermijd deze 5 valkuilen! |·

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s